خـطـبـه هـای نـمـازجـمـعـه۲۷بـهـمـن مـاه۱۴۰۲

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام سبحانی نیاامام جمعه شهر بهمن در مصلی این شهر برگزارشد

            حجت الاسلام سبحانی نیا  ضمن تبریک ایام اعیاد شعبانیه به بیان اهمیت این ماه پرداختند و فرمودند:که ماه شعبان ماه رحمت و ماه پیامبر (ص) است و پیامبر فرمودند : زیاد بر   من صلوات بفرستید ، صلوات بر پیامبر نوری در قبر، نوری در صراط و نوری در بهشت است.

           خطیب جمعه بهمن خطاب به مسئولین گفتند: خدمت به مردم بسیار برکات دارد و کار در نگاه تفکر لیبرالیستی و اسلام بسیار متفاوت است. در نگاه لیبرال کار برای سود بیشتر است در نگاه اسلام کار و خدمت به مردم عبادت و جهاد در راه خداست.

           امام جمعه بهمن خطاب به مسئولین گفتند: شما یک گره از کار برادر مسلمانت باز کن خدا گره های زندگیت رو باز میکند، اگر کسی غم و غصه ای از برادر مسلمانش را باز کند، خداوند  در روزی که سختی و غصه است و همه از هم فرار می‌کنند گره اصلی کارت را باز خواهد کرد و کسی که تلاش کند در رفع گرفتاری مردم خداوند جبران میکند و حاجاتش را برطرف میکند و کسی که دل مومنی را شاد کند دل پیامبر را شاد کرده است.

          حجت الاسلام سبحانی نیا خطاب به مسئولین بسیار تاکید نمودند که بین مردم حضور داشته باشند و در رفع مشکل مردم بهمن در قسمت‌های مربوط به بخش، رفع مشکلات جاده ای که جان خیلی ها را گرفته است ،در رفع مشکلات درمانی و پزشکی و شبانه روزی شدن مرکز درمانی اقدامات اساسی انجام داده و در رفع مشکلات مردم انقلابی بهمن تلاش لازم را بعمل بیاورند.

        خطیب نمازجمعه بهمن  از حضور کمرنگ مسئولان ادارات شهرستان آباده در شهر بهمن گلایه کردند و از آنها خواستند که بیشتر در شهر بهمن حضور داشته باشند و از نزدیک مشکلات را ببینند و بررسی کنند. و از حضورفرماندار محترم شهرستان آباده  وهییت همراه در میز خدمتی که در مصلی نماز جمعه برگزار شد تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *