نـمـازجـمـعـه بـیـسـتـم بـهـمـن مـاه ۱۴۰۲

ارسال شده در: آرشیو | ۰

🇮🇷نماز عبادی سیاسی #جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام  سبحانی نیا امام جمعه  #شهر_بهمن در مصلی نمازجمعه  برگزار شد .

🇮🇷 #حجت_الاسلام_سبحانی_نیا ضمن تبریک عید مبعث فرمودند خداوند#مبعث را منتی بر انسان  معرفی می‌کند که از میان آن پیامبر اسلام را منصوب می‌شود که با راهنمایی او انسانها ازمسیر ظلالت به هدایت ، از جهالت به دانایی برسند و از آداب و رسوم غلطی که گرفتار آن بوده رهایی پیدا کنند و هدایت شوند.

🇮🇷 #خطیب_جمعه_بهمن فرمودند:کلمه #بعثت و مشتقات آن ۸۰ بار در قرآن کریم آمده است و معانی دارد اولین که روز قیامت کلیه مردگان به اذن خداوند دوباره زنده می شوند و انتخاب می‌شود تا جوابگوی اعمال شود که این یکی از نام ها است.

🇮🇷 امام جمعه بهمن در مورد مبعوث شدن #پیامبر بیان داشتند خداوند متعال حکیم است وعلم کامل دارد حکیم به کسی می‌گویند که ازهمه چیز اطلاع کافی دارد و خطایی در تصمیم گیری ندارد.پس خداوند متعال با علم لدونی و کامل خود ایشان را برانگیخت تا مردم هدایت شوند.

🇮🇷حجت الاسلام سبحانی نیا : ضمن تبریک دهه فجر و #۲۲_بهمن از مردم همیشه در صحنه بهمن خواستند با حضور گسترده و پررنگ در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب محکمی به دشمنان بدهند و مواظب توطئه های دشمنان باشند که قصد دارند به انقلاب اسلامی به هر دلیلی ضربه بزنند و باحضور خود هم به دشمنان ثابت می کنیم که ما هستیم بر آن عهدی که بستیم و هم به مسولین داخلی که با قدرت به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

دفتر امام جمعه شهر بهمن

═══✼❉❉❉✼════✼❉❉❉✼═══

نهاد نمازجمعه شهر بهمن را دنبال کنید

🆔@adineh_bahman_fars195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *